24 C
Karachi
اکتوبر 31, 2020
NowNews.pk | 24/7 News Network

کیا علیزے اور نعمان کی راہیں جدا ہوگئیں؟؟؟؟

پاکستان ٹی وی انڈسٹری کی ابھرتی ہوئی اداکارہ علیزے شاہ اور نئے اداکار نعمان سمیع نے انسٹاگرام پر ایک دوسرے کو فالو کرنا ختم کردیا جس سے قیاس کیا جارہا ہے کہ دونوں نے راہیں جدا کر لی ہیں۔

علیزے اور نعمان کی قریبی دوستی کے چرچے زبان زد عام و خاص تھے، دونوں ڈراموں کے علاوہ متعدد تقریبات میں بھی اکھٹے دکھائی دیتے تھے۔

کچھ عرصہ قبل نعمان نے علیزے کو اپنی پُرخلوص دوستی کا یقین دلاتے ہوئے انسٹا پر اپنی پوسٹ میں لکھا تھا کہ ’ تم نے ہمیشہ مجھے سپورٹ کیا اور اچھے اور برے وقت میں میرا ساتھ دیا، میں وعدہ کرتا ہوں کہ ہر اچھے برے وقت میں ہمیشہ تمہارا ساتھ دوں گا، چاہے کچھ بھی ہو۔‘

پوسٹ کے ردعمل میں علیزے شاہ کا کہنا تھا ’میرے پاس زیادہ کہنے کو کچھ نہیں لیکن تم میرے لیے اللّٰہ کی طرف سے نعمت ہو۔‘

متعدد مرتبہ علیزے بھی نعمان کو ٹیگ کرتے ہوئے مبہم پوسٹ شیئر کرتی رہی ہیں، جس پر مداحوں کی جانب سے قیاس کیا جاتا تھا کہ دونوں کی دوستی جلد کسی دوسرے رشتے میں تبدیل ہوجائے گی۔

علیزے شاہ نے نعمان سمیع سے اظہارِ محبت بھی کیا تھا، اُنہوں نے اپنی پوسٹ میں لکھا کہ کیا تم چاند کی چاندنی میں میرے ساتھ رہو گے؟ علیزے شاہ کے ’پرپوزل‘ کے جواب میں نعمان سمیع نے فوری ہاں کردی تھی۔

اب دونوں نے انسٹاگرام پر ایک دوسرے کو فالو کرنا ترک کردیا ہے جس سے کے بعد سے یہ قیاس کیا جارہا ہے کہ دونوں نے راہیں جدا کر لی ہیں۔

دیگر خبریں

لوڈنگ ۔۔۔